مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:102021-08-31اقتصادي

اولویت سرمایه گذاری تولید انرژی و برق در استان


سرمایه گذارانی که برای تولید انرژی و برق در استان سرمایه گذاری کنند، مورد حمایت ویژه مدیریت استان قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و حاشیه بازدید از برخی واحدهای تولیدی صنعتی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: برنامه امروز در ادامه برنامه سه شنبه های اقتصادی برگزار شد که شامل بازدید از برخی واحدها و افتتاح برخی واحدهای دیگر بود.

وی با بیان اینکه در این بازدیدهای میدانی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع آن ها مورد توجه و بررسی قرار می گیرد اظهار کرد: برخی از واحدهای تولیدی در استان، چالش هایی در زمینه طرح های توسعه ای خود دارند که برای رفع برخی از این مشکلات، واگذاری زمین به واحدهای موفق تولیدی در دستور کار است و مصوب می شود.

استاندار قم با تاکید بر این که طرح های توسعه ای واحدهای موفق نقش مهمی در تکمیل زنجیره تولید آن ها دارد یادآور شد: بخش دیگری از مشکلات واحدهای تولیدی درباره مسائل مربوط به تأمین اجتماعی است که تلاش می شود با حضور مسؤولان ذیربط در بازدیدهای میدانی، پیگیری و رفع شود.

استاندار قم در ادامه، تأمین مواد اولیه را بخش دیگری از مشکلات برخی واحدهای تولیدی استان دانست و اذعان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موظف به پیگیری تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و در اختیار قرار دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت سرمایه گذاری تولید انرژی و برق در استان

اولویت سرمایه گذاری تولید انرژی و برق در استان