مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:152021-08-31سياسي

رشیدی: شورای شهر اختلافات را کم کنند/ مخالف انحلال شورای شهر هستیم


عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه مخالف انحلال شورای شهر هستیم گفت: مردم رای داده اند و اکنون باید از این رای صیانت کرد، مردم رای به انحلال و یا تعلیق شورای شهر نداده اند بلکه با رای خود خواهان اداره صحیح شهر و توسعه همه جانبه آن هستند.

- محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه حجم زیادی از مراجعات مردمی به اینجانب مربوط به مشکلات شهری و شهرداری است، اظهار داشت: مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر شرکت کرده و نمایندگان شورای شهر را انتخاب کرده اند که بر توسعه شهری و اجرای وظایف شهرداری نظارت دقیق داشته باشند؛ لذا لازم است نمایندگان محترم شورای اسلامی شهر کرمانشاه به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه اکنون  شهر بدون شهردار یا سرپرست اداره می شود، افزود: لازم است که اعضای شورای شهر با فاصله گرفتن از اختلافات و قرار گرفتن در صف واحد نسبت به تشکیل جلسات شورای شهر اقدام و یک شخص مومن ِانقلابی، کارآمد، باانگیزه و نشاط جوانی و روحیه جهادی را بعنوان شهردار انتخاب کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به وجود سلایق و نظرات مختلف در شورای شهر احترام می گذاریم و تضارب آرا طبیعت هر جمع و شورایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی: شورای شهر اختلافات را کم کنند/ مخالف انحلال شورای شهر هستیم

رشیدی: شورای شهر اختلافات را کم کنند/ مخالف انحلال شورای شهر هستیم