مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:202021-08-31ورزشي

بالگرد اورژانس هوایی در جیرفت فرود آمد


به منظور تسریع روند خدمات رسانی در مواقع مورد نیاز، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز به آورژانس هوایی مجهز شد.

- حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز 9 شهریورماه در مراسم بهره برداری از بالگرد اورژانس هوایی و سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: برای اینکه کاری با ارزش، ماندگار و پر منفعت برای جامعه انجام شود باید علاوه بر صداقت و امانت از دو مولفه دقت و سرعت نیز بهره گرفت.

وی با تاکید بر توجه جدی به تولید داخلی افزود: تولید داخلی براساس رقابت است و رقابت پذیری با دقت و سرعت امکان پذیر خواهد بود زیرا این دو مولفه مورد توجه معارف اسلامی است و از شروط دست یابی به مراتب بالای رستگاری به شمار می رود.

امام جمعه جیرفت انجام اقدامات و خدمات بزرگ را مستلزم رعایت مولفه های تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: کارها باید با دقت و محکم کاری توأم با سرعت در کار باشد که در غیر این صورت دستایی به نتایج و اهداف بلند غیر ممکن است.

تارم با انتقاد از سرعت اینترنت در جیرفت گفت: سرعت اینترنت قابل قبول نیست و جوانان و دیگر امور نیازمند زیرساخت های موردنیاز هستند زیرا در حال حاضر مردم از اینترنت سریع و فیبر نوری علی رغم هزینه کرد دولت در این زمینه محروم هستند و هزینه دستیابی به این خدمات برای مردم بسیار بالا است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد اورژانس هوایی در جیرفت فرود آمد

بالگرد اورژانس هوایی در جیرفت فرود آمد