مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:252021-08-31سياسي

قاریان باید مراقب نفس خود باشند تا از قرآن فاصله نگیرد


محمود لطفی نیا، استاد پیشکسوت قرآنی گفت: یکی از وظایف مهم قاریان و حافظان قرآن این است که دائماً از شخصیت قرآنی خود مراقبت و مواظبت کرده و بررسی کنند تا خدای نکرده از قرآن فاصله نگیرند.

- به نقل از دبیرخانه طرح اُسوه، پانزدهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی اُسوه، روز گذشته 8 شهریورماه با برگزاری آیین اختتامیه به صورت مجازی به پایان رسید.

در آغاز آیین اختتامیه دوره پانزدهم، سید محمدمهدی شیخ الاسلامی قاری و حافظ کل قرآن از استان همدان و محمدحسین جان نثاری قاری ممتاز اصفهانی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

در ادامه محمود لطفی نیا، استاد پیشکسوت و داور بین المللی قرآن کریم که میهمان ویژه برنامه اختتامیه بود در سخنانی گفت: جای بسیار خوشحالی است که در این سال ها قاریان و حافظان ممتاز نوجوان و جوان از سراسر کشور در قالب طرح اُسوه به کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران پیوسته اند.

لطفی نیا با بیان این که طرح اُسوه، طرح کریمانه نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به قاریان و حافظان نوجوان و جوان است، خطاب به اعضای این طرح قرآنی گفت: باید شکرگزار عنایت و لطف خداوند متعال باشید که شما را در مسیر قرآن قرار داده و هدایت نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاریان باید مراقب نفس خود باشند تا از قرآن فاصله نگیرد

قاریان باید مراقب نفس خود باشند تا از قرآن فاصله نگیرد