مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:302021-08-31ورزشي

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بالگرد اورژانس هوایی مجهز شد


به منظور تسریع روند خدمات رسانی در مواقع مورد نیاز، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز به اورژانس هوایی مجهز شد.

- ایسنا/کرمان به منظور تسریع روند خدمات رسانی در مواقع مورد نیاز، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز به اورژانس هوایی مجهز شد.

حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز 9 شهریورماه در مراسم بهره برداری از بالگرد اورژانس هوایی و سالن چند منظوره فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: برای اینکه کاری با ارزش، ماندگار و پر منفعت برای جامعه انجام شود باید علاوه بر صداقت و امانت از دو مولفه دقت و سرعت نیز بهره گرفت.

وی با تاکید بر توجه جدی به تولید داخلی افزود: تولید داخلی براساس رقابت است و رقابت پذیری با دقت و سرعت امکان پذیر خواهد بود زیرا این دو مولفه مورد توجه معارف اسلامی است و از شروط دست یابی به مراتب بالای رستگاری به شمار می رود.

امام جمعه جیرفت انجام اقدامات و خدمات بزرگ را مستلزم رعایت مولفه های تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: کارها باید با دقت و محکم کاری توأم با سرعت در کار باشد که در غیر این صورت دستایی به نتایج و اهداف بلند غیر ممکن است.

تارم با انتقاد از سرعت اینترنت در جیرفت گفت: سرعت اینترنت قابل قبول نیست و جوانان و دیگر امور نیازمند زیرساخت های موردنیاز هستند زیرا در حال حاضر مردم از اینترنت سریع و فیبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بالگرد اورژانس هوایی مجهز شد

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به بالگرد اورژانس هوایی مجهز شد