مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:352021-08-31سياسي

از سرپرستی یک ماهه «فامیل کریمی» تا استاندار 5 ساله «خرم» در همدان


تاکنون 16 نفر بر مسند استانداری همدان تکیه زده اند که در این بین علی اکبر فامیل کریمی با یک ماه سرپرستی و احمد خرم با 5 سال و 5 ماه استانداری رکوردار کمترین و بیشترین مدت داشتن این سمت هستند.

- از سرپرستی یک ماهه فامیل کریمی تا استاندار 5 ساله خرم در همدان ایسنا/همدان تاکنون 16 نفر بر مسند استانداری همدان تکیه زده اند که در این بین علی اکبر فامیل کریمی با یک ماه سرپرستی و احمد خرم با 5 سال و 5 ماه استانداری رکوردار کمترین و بیشترین مدت داشتن این سمت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل دولت موقت، رضا تمدن که دارای دکترای حقوق بود و پیش از آن دادستانی استان تهران را نیز در کارنامه داشت به عنوان اولین استاندار همدان از سوی دولت معرفی شد و 4 ماه در این مسند ماند.

پس از تمدن، عباس حائری از سوی شورای انقلاب به مدت یک سال مسئولیت استانداری همدان را بر عهده گرفت تا اینکه با روی کار آمدن ابوالحسن بنی صدر ، محمدعلی کی نژاد نیز استاندار همدان شد.

محمدعلی کی نژاد با داشتن مدرک دکترای تخصصی مهندسی محیط زیست از دانشگاه پییرماری کوری پاریس و استادیاری دانشگاه تبریز به مدت یک سال و 9 ماه استاندار همدان بود.

پس از آن در 21 اردیبهشت سال 61 با حکم آیت الله خامنه ای رییس جمهور وقت، محمدصالح مدرسه ای به عنوان استاندار همدان انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرپرستی یک ماهه «فامیل کریمی» تا استاندار 5 ساله «خرم» در همدان

از سرپرستی یک ماهه «فامیل کریمی» تا استاندار 5 ساله «خرم» در همدان