مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:452021-08-31سياسي

پیام گوترش برای رییسی/مطالبات اقتصادی از دولت/اطلاعاتی دیگر از ماجرای اوین


ادامه حواشی مربوط به انتشار تصاویری از زندان اوین/ مقابله با کرونا ویروس/ تحولات افغانستان/ مطالبات اقتصادی از دولت سیزدهم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- ادامه حواشی مربوط به انتشار تصاویری از زندان اوین/ مقابله با کرونا ویروس/ تحولات افغانستان/ مطالبات اقتصادی از دولت سیزدهم از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حواشی مربوط به انتشار تصاویری از زندان اوین همچنان از موضوعات پرمخاطب خبری این روزهاست که نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی هم بر پرهیز از تمرکز بر حواشی کرونا تاکید دارد و معتقد است که اگر اکنون بخواهیم درگیر حواشی کرونا بشویم و دنبال مقصرتراشی باشیم، قطعا به بن بست مدیریتی می خوریم که فعلا آورده ای برای مردم ندارد، بنابراین باید کمک کنیم که وزارت بهداشت، ستاد کرونا و.

بتوانند بار فعلی را بردارند و مشکلات کشور را حل کنیم.

از دیگر اخبار پربازدید امروز، پیام دبیرکل سازمان ملل متحد خطاب به رییس جمهوری اسلامی ایران و اعلام آمادگی وی برای همکاری با دولت ایران بود.

آنتونیو گوترش در بخشی از پیام خودبا تبریک ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسمین سید ابراهیم رییسی، اعلام کرد که سازمان ملل متحد و اینج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام گوترش برای رییسی/مطالبات اقتصادی از دولت/اطلاعاتی دیگر از ماجرای اوین

پیام گوترش برای رییسی/مطالبات اقتصادی از دولت/اطلاعاتی دیگر از ماجرای اوین