مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:452021-08-31اقتصادي

آب به 30 روستا در ریگان می رسد


با احداث 4 مجتمع آبرسانی، 30 روستا در شهرستان ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین باقری، فرماندار ریگان امروز در بازدید از روند آبرسانی به روستا های فاقد آب آشامیدنی گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان ریگان وجود دارد، مشکل آب اشامیدنی در روستا های این شهرستان است.

باقری با بیان اینکه با احداث 4 مجتمع آبرسانی، 30 روستای ریگان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد، افزود: با احداث مجتمع آبرسانی حمیدآباد با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال، 500 خانوار از مزایای آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

او بیان داشت: با راه اندازی مجتمع آبرسانی علی آباد پشت ریگ که با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال احداث می شود، هزار و 200 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با ساخت مجتمع کهور خشک با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال، 400 خانوار از آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

او از احداث مخزن 3 هزار متر مکعبی شهر گنبکی خبر داد و بیان داشت: این مخزن نیز با اعتبار 35 میلیارد ریالی آماده بهره برداری است.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه آبرسانی به 10 روستای شهرستان ریگان با جمعیت هزار نفری به همت سپاه شهرستان ریگان در حال انجام است، تصریح کرد: روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب به 30 روستا در ریگان می رسد

آب به 30 روستا در ریگان می رسد