مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:002021-08-31اقتصادي

واگذاری ارائه خدمات میراث فرهنگی فارس به دفاتر پیشخوان


با امضا و مبادله یک تفاهمنامه، بین مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پست استان فارس، ارائه بخشی از خدمات اداره کل میراث فرهنگی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

- ایسنا/فارس با امضا و مبادله یک تفاهمنامه، بین مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پست استان فارس، ارائه بخشی از خدمات اداره کل میراث فرهنگی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

مدیرکل پست استان فارس در این خصوص با بیان اینکه پست فارس با دارا بودن بیش از 1100 نقطه ی پستی در قالب دفاتر پیشخوان دولت، دسترسی مردم را برای استفاده از خدمات پستی تسهیل کرده است، گفت: انعقاد تفاهمنامه واگذاری هفت نوع از خدمات میراث فرهنگی به دفاتر پیشخوان با هدف تکریم ارباب رجوع، کاهش تردد و هزینه مراجعین انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پست فارس، مهدی آزادی افزود: در جلسه ای که روز دوشنبه 8 شهریور با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در اداره کل پست استان برگزار شد، تفاهمنامه یاد شده امضا و مبادله شده است.

مدیرکل پست فارس همچنین به ارائه خدمات نیابتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که از این پس توسط دفاتر پیشخوان استان فارس قابل ارائه هستند، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری ارائه خدمات میراث فرهنگی فارس به دفاتر پیشخوان

واگذاری ارائه خدمات میراث فرهنگی فارس به دفاتر پیشخوان