مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:102021-08-31اقتصادي

اختلافات مدیریت اداری و مدیریت کالبدی مهم ترین مشکل شهر ری


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، با حضور در جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه 20 به گفت و گو با شهروندان این منطقه و بررسی مشکلات آن ها در حوزه شهرسازی پرداخت.

- معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، با حضور در جلسه ملاقات مردمی شهرداری منطقه 20 به گفت و گو با شهروندان این منطقه و بررسی مشکلات آن ها در حوزه شهرسازی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا گلپایگانی با اشاره به این جلسه که با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و معاون شهرسازی و معماری و مدیران کل مربوطه برگزار شد، گفت: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه شهرداری پایتخت بر اساس تقسیمات کشوری در محدوده فرمانداری ری قرار گرفته است و به همین دلیل تداخلات مسئله حریم تهران و شهررستان ری و اختلافات شهرداری تهران و فرمانداری ری یکی از مهم ترین مشکلات این منطقه محسوب می شود.

وی ادامه داد: اختلافاتی که بین شهرداری تهران و فرمانداری ری وجود دارد، موجب تشتت در مدیریت حریم جنوب پایتخت شده که این موضوع اصلاً به نفع شهر تهران و شهرری نیست.

دلیل این اختلافات نیز تداخلی است که بین مدیریت کالبدی شهر یعنی شهرداری تهران و مدیریت سیاسی یعنی بخشداری و فرمانداری ری وجود دارد، هرچند فرمانداری و بخشداری با استناد به قوانین مربوطه عمل می کنند و شهرداری تهران نیز با استناد به قوانین مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلافات مدیریت اداری و مدیریت کالبدی مهم ترین مشکل شهر ری

اختلافات مدیریت اداری و مدیریت کالبدی مهم ترین مشکل شهر ری