مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-31اقتصادي

مبارزه با موش صحرایی در 2 هزار هکتار از بیابان های آران و بیدگل


مسئول واحد بیابان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل گفت: طرح مقابله با موش صحرایی در دو هزار هکتار از بیابان های آران و بیدگل اجرا شد.

- ، حمید گل آرایی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح در راستای مدیریت جنگل های دست کاشت و در سطح دو هزار هکتار از عرصه های بیابانی شهرستان از اردیبهشت ماه امسال آغاز و هم اکنون به پایان رسیده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را حدود 550 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این اعتبار از منابع ملی اداره منابع طبیعی هزینه شده است.

مسئول واحد بیابان اداره منابع طبیعی آران و بیدگل به احداث تله رسوب گیر در 15 کیلومتر از عرصه های بیابانی شمال سفید شهر هم اشاره کرد و گفت: این طرح با اعتبار 150 میلیونی به پایان رسیده است.

حمید گل آرایی از طرح آبیاری و مراقبت 283 هکتاری مناطق بیابانی حسین آباد بخش کویرات و شمال سفید شهر به عنوان دیگر طرح های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح 450 میلیون تومان از اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی حفظ و نگهداری از عرصه های نهال کاری شده منابع طبیعی در مناطق حساس فرسایش بادی مانند آران و بیدگل را ضرروی دانست و اظهار داشت: آران و بیدگل 120 هزار هکتار جنگل دست تاغ، قره داغ و اسکنبیل دارد که موجب شده این شهرستان ویترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با موش صحرایی در 2 هزار هکتار از بیابان های آران و بیدگل

مبارزه با موش صحرایی در 2 هزار هکتار از بیابان های آران و بیدگل