مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:202021-08-31پزشكي

اسنپ همپای تحقیقات جهانی برای مقابله با کرونا


گزارش همکاری علمی و بین سازمانی تیم «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ» با «مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» به سازمان جهانی بهداشت تحویل داده شد.

- گروه اجتماعی: گزارش همکاری علمی و بین سازمانی تیم استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ با مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بر کودکان می پردازد.

این پژوهش بین المللی که با همکاری سازمان جهانی بهداشت و موسسه روبرت کخ آلمان در ایران صورت گرفته گامی موثر در جهت شناخت اثر ویروس کرونا بر کودکان و انتقال ویروس به وسیله ی آنهاست.

  وقتی کرونا سراغ کودکان می رود از ابتدای پاندمی کرونا در جهان، شاهد تلاش محققین برای درک صحیح اثر این بیماری، عوارض و نحوه ی سرایت آن در کودکان بوده ایم.

تنوع جمعیتی کودکان و افزایش گزارش موارد ابتلای آن ها از یک سو، ناشناخته بودن تاثیر این ویروس بر سلامت کودکان و نقش آنها در انتقال ویروس کووید 19 از سوی دیگر باعث شد تا مراکز مطالعاتی از سراسر جهان برای اجرای پژوهش های بین المللی مشترک گام بردارند.

از این رو مرکز تحقیقات عفونی اطفال دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تصمیم گرفت تا همپای پژوهش های جهانی، مطالعه ای جامع بر روی کودکان 1 تا 14 سال شهر تهران انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنپ همپای تحقیقات جهانی برای مقابله با کرونا

اسنپ همپای تحقیقات جهانی برای مقابله با کرونا