مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:302021-08-31سياسي

رونمایی از 4 جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان در کنگره امام سجاد(ع)


دبیر کمیته علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفت: همزمان با یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از چهار جلد کتاب با موضوع فرهنگ اهل بیت(ع) ویژه گروه سنی کودک رونمایی می شود.

- ، حجت الاسلام محمد علی لبخندان ظهر سه شنبه در نشست علمی مرجعیت علمی امام سجاد (ع) از سلسه برنامه های بزرگداشت مقام امام سجاد (ع) که با حضور علمای شیعه و اهل سنت و به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه در بستر فضای مجازی برگزار شد، یادآور شد: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) یک دهه را پشت سر گذاشته است و امسال برای یازدهمین سال متوالی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همزمان برنامه های کنگره یازدهم در شهرستان های مختلف هرمزگان، استان های کشور و بیش از 20 کشور جهان، افزود: ما معتقدیم که در باورهای ما مسلمانان هیچ بن بستی وجود ندارد و راهکار خروج از همه بن بست ها، نزدیک شدن به قرآن، سنت پیامبر (ص) و سیره اهل بیت (ع) است.

دبیر کمیته علمی کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده دبیرخانه کنگره پرداخت و عنوان کرد: کنگره بین المللی امام سجاد (ع) هر سال با قرائت پیام یکی از مراجع عظام تقلید آغاز به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 4 جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان در کنگره امام سجاد(ع)

رونمایی از 4 جلد کتاب ویژه کودک و نوجوان در کنگره امام سجاد(ع)