مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-31سياسي

مکان آرامستان جدید تویسرکان هفته آینده مشخص می شود


فرماندار تویسرکان با بیان اینکه مکان آرامستان جدید تویسرکان هفته آینده مشخص می شود گفت: مکان های پیشنهادی برای جابجایی آرامستان تا 48 ساعت آینده بازدید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز جلسه ای به منظور تعیین تکلیف مکان و جابجایی آرامستان شهر تویسرکان با حضور فرماندار و معاونین آن، اعضای شورای ششم و دستگاه های مرتبط در شهرستان برگزار شد.

 فرماندار شهرستان تویسرکان پس از شنیدن دیدگاه ها و نظرات با بیان اینکه گفته می شود اگر پرونده بسته شود و آرامستان شهر تویسرکان جابجا نشود، چه خواهد شد اظهار کرد: فرد به فرد ما در این خصوص مسئولیم.

سید رسول حسینی گفت: در خوش بینانه ترین حالت با آماری که شهردار اعلام کردند، فضای آرامستان شهر تویسرکان کمتر از یک سال برای دفن اموات پر است، بر همین اساس آرامستان باید جابجا شود.

وی با بیان اینکه طبق نظرسنجی انجام شده همه موافق جابجایی آرامستان هستند، بنابراین باید در برنامه ریزی برای آن زمانی بالای صد سال در نظر گرفته شود گفت: بنده معتقد به کار کارشناسی برای تعیین مکان جدید آرامستان هستم، ضمن اینکه تا لحظه ای که در شهرستانم برای انتقال آن به خارج از شهر تویسرکان تلاش می کنم؛ اما در مورد مکان نظری نمی دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان آرامستان جدید تویسرکان هفته آینده مشخص می شود

مکان آرامستان جدید تویسرکان هفته آینده مشخص می شود