مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:402021-08-31سياسي

یک فروند بالگرد به اورژانس جیرفت اختصاص یافت


بعد از سال ها انتظار و با پیگیری های صورت گرفته یک فروند بالگرد آورژانس هوایی به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اختصاص داده شد.

- ایسنا/کرمان بعد از سال ها انتظار و با پیگیری های صورت گرفته یک فروند بالگرد آورژانس هوایی به دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اختصاص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر مکارم رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز نهم شهریورماه در آغاز به کار اورژانس هوایی در جنوب کرمان گفت: امروز یکی از نیازهای ضروری و اساسی جنوب کرمان با توجه به وسعت منطقه و پراکندگی جمعیت و نیاز مردم به خدمات هوایی برآورده شد و این یکی از نیازهای ضروری منطقه بود و از این ظرفیت در زمان حوادث استفاده می شود.

وی با اشاره به اهمیت انتقال هوایی بیماران در دنیا به عنوان یک اولویت عمومی افزود: با توجه به وسعت منطقه و سوانح و حوادثی که متاسفانه در منطقه اتفاق می افتد با اورژانس کشور هماهنگی کردیم و خوشبختانه با شرکت هوایی وابسته به دولت، قرارداد منعقد شد و شاهد ورود خدمات هوایی برای بیمارانی که ضرورتا در هر محلی از منطقه جنوب کرمان نیاز دارند، استفاده می شود.

مکارم با اشاره به سهولت استفاده از بالگرد در نقل و انتقال حتی در مراکز بخش ها و مراکز جامع سلامت روستایی در صورت نیاز اظهار کرد: با حداقل اقدامات زمینه فرود بالگرد فراهم می شود قطعا این خدمت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فروند بالگرد به اورژانس جیرفت اختصاص یافت

یک فروند بالگرد به اورژانس جیرفت اختصاص یافت