مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-31اقتصادي

بهره برداری از پروژه گازرسانی روستاهای «همه سین و هاجر آباد» در منطقه13


پروژه گازرسانی روستاهای« همه سین و هاجر آباد» واقع در حریم شهرداری منطقه 13 با حضور فرماندار تهران ، شهردار منطقه و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

- بهره برداری از پروژه گازرسانی روستاهای همه سین و هاجر آباد در منطقه13 پروژه گازرسانی روستاهای همه سین و هاجر آباد واقع در حریم شهرداری منطقه 13 با حضور فرماندار تهران ، شهردار منطقه و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاح و بهره برداری از شبکه گاز رسانی روستاهای همه سین و هاجرآباد با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران، مجتبی شکری شهردار منطقه13، فرنیاپور بخش دار مرکزی تهران، توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران اعضای شورای اسلامی روستاهای همه سین و هاجرآباد، ائمه جماعات، خانواه معظم شهدا و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری امروز نهم شهریور ماه برگزار شد .

عیسی فرهادی فرماندار تهران در این مراسم ضمن تقدیر از شهردار منطقه13 به منظور رسیدگی به امور و تسریع در امر گازرسانی به این روستاها گفت: روستاهای همه سین و هاجر آباد از آخرین روستاهایی است که گازرسانی 100 درصد در آن ها انجام شد و آماده انشعاب به مردم است.

مجتبی شکری شهردار منطقه13 نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه گاز، یکی از پیشران های توسعه محسوب می شود و امیدوارم با روشنایی گاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه گازرسانی روستاهای «همه سین و هاجر آباد» در منطقه13

بهره برداری از پروژه گازرسانی روستاهای «همه سین و هاجر آباد» در منطقه13