مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:552021-08-31اقتصادي

جزییات وام 12 میلیون تومانی قالیبافان


مدیر عامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از پرداخت وام 12 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون به قالیبافان با اقساط 36 ماهه خبر داد و گفت: بانک توسعه تا 80 درصد مبلغ فاکتور فرش دستباف خریداری شده را می پردازد.

- مدیر عامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از پرداخت وام 12 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون به قالیبافان با اقساط 36 ماهه خبر داد و گفت: بانک توسعه تا 80 درصد مبلغ فاکتور فرش دستباف خریداری شده را می پردازد.

عبداله بهرامی در گفتگو با ایسنا با تبریک هفته تعاون به تعاونگران کشور، از امضای تفاهم نامه پرداخت تسهیلات بانک توسعه تعاون به قالیبافان و بافندگان فرش دستباف خبر داد و در تشریح جزییات این وام اظهار کرد: تفاهم نامه با بانک توسعه تعاون و برای مدت یک سال به امضا رسیده که به موجب آن قالیبافان و بافندگان فرش دستباف متقاضی تسهیلات که زیر نظر اتحادیه ها و تعاونی های فرش دستباف فعالیت دارند از طرف اتحادیه برای دریافت وام به شعب بانک توسعه تعاون معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه این وام به شخص داده نمی شود، گفت: قالیبافان تنها با معرفی از طرف اتحادیه به شعب بانک می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی فرش دستباف، مبلغ وام به ازای هر نفر 12 میلیون تومان با نرخ سود 18 درصد است که در اقساط 36 ماهه بازپرداخت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وام 12 میلیون تومانی قالیبافان

جزییات وام 12 میلیون تومانی قالیبافان