مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 10:552021-08-31سياسي

افتتاح 513 پروژه عمرانی از سوی سپاه استان تهران


سردارذوالقدر با اشاره به افتتاح 513 پروژه عمرانی از سوی سپاه استان تهران گفت: در شرایط فعلی، تمامی توان سپاه سیدالشهدا (ع) را برای محرومیت زدایی اختصاص داده ایم.

- سردارذوالقدر با اشاره به افتتاح 513 پروژه عمرانی از سوی سپاه استان تهران گفت: در شرایط فعلی، تمامی توان سپاه سیدالشهدا (ع) را برای محرومیت زدایی اختصاص داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران صبح امروز در مراسم افتتاح طرح های محرومیت زدایی و عمرانی این سپاه با بیان اینکه به یُمن برکت شهدا و ایثارگران عرصه های مختلف جهادی صحنه رزم تفاوت کرده است، اظهار داشت: از پایان سال گذشته تا امروز تمام پروژه هایی عمرانی که متعهد شده بودیم را به اتمام رساندیم؛ در این رابطه امروز 513 پروژه عمرانی را تحویل می دهیم و از این به بعد دنبال کشف پروژه های روستایی مانند آبرسانی، کشاورزی و احداث سدهای کوچک می رویم؛ به همین جهت روز گذشته با جهاد کشاورزی هماهنگی داشتیم تا پروژه های روستایی را در فیروزکوه و ملارد انجام دهیم.

وی افزود: ساخت 12 واحد مسکونی را در شهرستان زلزله زده سی سخت بر عهده گرفته بودیم که تا پایان ماه جاری، این واحدها را تحویل می دهیم؛ همچنین در رابطه با پروژه های عمرانی، دو باب مدرسه را در شهرستان بهارستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 513 پروژه عمرانی از سوی سپاه استان تهران

افتتاح 513 پروژه عمرانی از سوی سپاه استان تهران