مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 11:002021-08-31ورزشي

اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه آمایش سرزمینی در ورزش اجرایی می شود، گفت: طرح های ورزشی به نسبت پیشرفت در اولویت بهره برداری قرار می گیرند.

- ، حمید سجادی بعدازظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح ورزشی در کلارآباد با اشاره به جایگاه ورزش مازندران اظهار داشت: کشتی به عنوان ورزش نخست این استان و کشور مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

وی با اظهار اینکه مازندران در حوزه های مختلف ورزشی دارای جایگاه ویژه ای است، به سهمیه بالای استان در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی اشاره کرد و گفت: مازندران در حوزه ورزش استانی پویا است و باید به آن توجه اساسی شود.

وی با اشاره به اینکه آمایش سرزمینی حوزه ورزش در کشور انجام می شود، گفت: در این برنامه آمایشی برنامه ها و طرح ها اولویت بندی می شود و طرح هایی که پیشرفت بالایی دارند، در اولویت بهره برداری قرار می گیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اظهار اینکه آمایش سرزمینی ورزشی تا سه ماه آینده عملیاتی می شود، مازندران را استانی ورزش خیر دانست و با تاکید بر ضرورت بهره گیری مناسب از سالن ها و طرح های ورزشی استان یادآور شد: باید با خلاقیت و نوآوری و برنامه ریزی بهترین بهره وری را از سالن ها و اماکن ورزشی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور

اجرای آمایش سرزمینی در ورزش کشور