مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 11:202021-08-31سياسي

نیروی پدافند هوایی در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد


امیر سرتیپ صباحی فرد در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی، در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی گفت: رشد و نمو چشمگیر و لحظه ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است و امروز قدرت نیروی پدافند هوایی بخش بزرگی از .

- امیر سرتیپ صباحی فرد در مراسم گرامیداشت روز پدافند هوایی، در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی پدافند هوایی گفت: رشد و نمو چشمگیر و لحظه ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی کاملا ملموس است و امروز قدرت نیروی پدافند هوایی بخش بزرگی از امنیت ایران اسلامی را تامین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن ابراز خرسندی از فرارسیدن سالروز پدافند هوایی ارتش، اظهار کرد: پدافند هوایی با قدمت بیش از یک قرن یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین یگان های نظامی است که در سال های اخیر با تغییر ماهیت و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در نقش نیروی پدافند هوایی بسیار موثر و نقش آفرین واقع شده است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به دستاوردهای ملموس و غرور آفرین نیروی پدافند هوایی در ساخت تجهیزات و سامانه های کاملا بومی، خاطر نشان کرد: رشد و نمو چشمگیر و لحظه ای نیروی پدافند هوایی در تمامی زمینه های علمی و تحقیقاتی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی پدافند هوایی در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد

نیروی پدافند هوایی در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد