مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 11:502021-08-31اقتصادي

ضرورت استفاده از ظرقیت ثبت استان قم به عنوان شهر ملی انگشتر


استاندار قم با اشاره به ثبت استان قم به عنوان شهر ملی انگشتر گفت:باید در راستای ثبت جهانی قم به عنوان شهر انگشتر، از تمام منابع و ظرفیت های استانی و ملی استفاده شود.

- ، بهرام سرمست در دومین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه استان قم به عنوان شهر ملی انگشتر ثبت شده است گفت: این عنوان مهم نباید تنها در محدوده تابلوهای تبلیغاتی و تحت یک نام باشد، بلکه باید در راستای عملیاتی شدن از تمام منابع و ظرفیت های استانی و ملی استفاده شود.

استاندار قم ادامه داد: باید برنامه ریزی صورت گیرد تا استان قم به عنوان شهر انگشتر ثبت جهانی شود و ظرفیت های قم به عنوان شهر ملی انگشتر مطرح شود، این موضوع در قم به گونه ای رقم خورده که آثار ملموس و عملی در سطح شهر در رابطه با این صنف و هنرمندان نمود عملی پیدا کرده است.

وی افزود: باید کمیته سیاست گذاری شهر ملی انگشتر با محوریت معاونت اقتصادی استانداری قم و حضور دستگاه های ذیربط و نمایندگان خوشه انگشتر تشکیل شود و با تعیین و تصویب تکالیف دستگاه ها، ساز و کار لازم برای عملیاتی شدن شهر ملی انگشتر فراهم شود.

سرمست استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارائه تسهیلات و حمایت از هنرمندان خوشه انگشتر سازی را مهم دانست و تصریح کرد: باید پیگیری های لازم از حوزه های مختلف استانداری تا حصول نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرقیت ثبت استان قم به عنوان شهر ملی انگشتر

ضرورت استفاده از ظرقیت ثبت استان قم به عنوان شهر ملی انگشتر