مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 12:002021-08-31سياسي

بهره برداری از پروژه گازرسانی 2 روستا در حریم منطقه 13


پروژه گازرسانی روستاهای همه سین و هاجر آباد واقع در حریم شهرداری منطقه 13 با حضور فرماندار تهران، شهردار منطقه و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ، آیین افتتاح و بهره برداری از شبکه گاز رسانی روستاهای همه سین و هاجرآباد با حضور فرماندار تهران، شهردار منطقه 13، بخشدار مرکزی تهران، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، اعضای شورای اسلامی روستاهای همه سین و هاجرآباد، ائمه جماعات، خانواه معظم شهدا و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری روز سه شنبه نهم شهریور 1400 برگزار شد.

عیسی فرهادی فرماندار تهران در این مراسم ضمن تقدیر از شهردار منطقه 13 به منظور رسیدگی به امور و تسریع در امر گازرسانی به این روستاها گفت: روستاهای همه سین و هاجر آباد از آخرین روستاهایی است که گازرسانی 100 درصد در آن ها انجام شد و آماده انشعاب به مردم است.

مجتبی شکری شهردار منطقه 13 نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه گاز، یکی از پیشران های توسعه محسوب می شود و امیدوارم با روشنایی گاز شاهد ایجاد امید در روستاهای همه سین و هاجر آباد باشیم، دستیابی به این مهم را به مردم منطقه تبریک گفت.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار تهران با اهدای لوح از شهردار منطقه 13 به جهت مساعدت ها، توجه و زحمات بی شائبه و موثر وی در امر خدمت رسانی و اجرای پروژه گازرسانی قدردانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه گازرسانی 2 روستا در حریم منطقه 13

بهره برداری از پروژه گازرسانی 2 روستا در حریم منطقه 13