مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 12:352021-08-31سياسي

بهسازی و جاده دسترسی رودخانه لات آجی قرچک به بهره برداری رسید


عملیات دیوارکشی و بهسازی رودخانه لات آجی با 422متر طول و 12 متر عرض با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم بهره برداری از عملیات بهسازی رودخانه لات آجی و خیابان کنارگذر رودخانه جهت دسترسی و تردد وسایل نقلیه از کمربندی سردار شهید سلیمانی به بلوار امام خمینی(ره) با حضور چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، خطیبی فرماندار، خرمی شریف شهردار و دیگر مسئولین به بهره برداری رسید.

محسن خرمی شریف در حاشیه این افتتاحیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایمن سازی و جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی، دیواره سنگی در دو طرف مسیل رودخانه لات آجی و عملیات بتن ریزی اجرای فوندانسیون کف انجام شده است.

وی گفت: عملیات دیوارکشی و بهسازی رودخانه لات آجی با 422 متر طول و 12 متر عرض با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان است.

شهردار قرچک افزود: همزمان با بهسازی رودخانه لات آجی برای سهولت در تردد و دسترسی آسان شهروندان، عملیات احداث خیابان کنارگذر رودخانه با 6 متر عرض و 422 متر طول و بیش از 830 میلیون تومان اعتبار صرف شد که 360 میلیون تومان برای آسفالت، 400 میلیون تومان برای جدول گذاری و 70 میلیون تومان برای زیرسازی نیز اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و جاده دسترسی رودخانه لات آجی قرچک به بهره برداری رسید

بهسازی و جاده دسترسی رودخانه لات آجی قرچک به بهره برداری رسید