مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 13:352021-08-31سياسي

84 روز خدمت رسانی مساجد به مردم با مهرواره ا وج


مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اجرای مهرواره اوج به منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و همچنین کمک رسانی مساجد به مردم گفت: این طرح از 31 مردادماه تا 23 آبان ماه به مدت 84 روز ادامه خواهد داشت و در هشت گام اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس نشست خبری مهرواره اوج عصر امروز سه شنبه نهم شهریورماه با حضور حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و حجت الاسلام محمد پشم فروش دبیر این مهرواره در عملیات شهید سلیمانی را از اواخر ماه سفر تا سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی طراحی کردیم که هدف این بود میدان ما براساس این دغدغه فعال شود.

در مرحله بعدی به بهانه ماه رمضان مهرواره همدل طراحی شد تا گامی جلوتر برداریم و دایره مسائل مردم را وسیع تر کرده و دایره مخاطبان را نیز در فضای رقابتی گسترش دهیم.

  مدیرعامل بنیاد هدایت ادامه داد: در مرحله سوم فعالیت های خود بنا داریم در لبیک به مقام معظم رهبری که فرمودند محور مواسات برای کمک به مردم مساجد باشد و همچنین به مناسبت همزمانی به ماه محرم و صفر عملیات مهرواره اوج را اجرایی کنیم تا برخی از مشکلات مردم را مرتفع کرده و همچنین میدان را نیز رشد دهیم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای حل مسئله به رده های میانی کشور چهار محور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 روز خدمت رسانی مساجد به مردم با مهرواره ا وج

84 روز خدمت رسانی مساجد به مردم با مهرواره ا وج