مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 13:402021-08-31اقتصادي

تهرانی ها نقل و انتقال خودرو را اینترنتی انجام دهند


 مراکز شماره گذاری خودرو جزء مراکزی بود که باید در شرایط کرونایی تعطیل می شد اما با پیگیری پلیس راهور از 9 مرداد ماه به این مراکز اجازه داده شد تا فعالیت خودرو را با پذیرش 50 درصد ظرفیت از سر بگیرد.

- رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از شهروندان تهرانی خواست تا نقل و انتقال خودرو را به صورت اینترنتی انجام دهند زیرا در دو مرکز شماره گذاری میثم و خاوران شرایط نقل و انتقال اینترنتی فراهم شده است.

سرهنگ علی محمدی روز سه شنبه در تشریح علت تراکم نام نویسی در سامانه شماره گذاری و نقل و انتقال خودرو افزود: امسال بیش از 2ماه مراکز شماره گذاری خودرو به دلیل شرایط کرونا تعطیل بود در حالی که در شرایط عادی روزانه به صورت میانگین 20 هزار نفر به این مراکز مراجعه می کردند اما تعطیلات بیش از 60 روزه باعث انباشت خدمات به یک میلیون و 200 هزار نفر از متقاضیان شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مراکز شماره گذاری خودرو جزء مراکزی بود که باید در شرایط کرونایی تعطیل می شد اما با پیگیری پلیس راهور از 9 مرداد ماه به این مراکز اجازه داده شد تا فعالیت خودرو را با پذیرش 50 درصد ظرفیت از سر بگیرد.

محمدی اضافه کرد: همه کارکنان این مراکز حضور داشته اما براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خدمات به 50 درصد از مراجعه کنندگان ارائه می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها نقل و انتقال خودرو را اینترنتی انجام دهند

تهرانی ها نقل و انتقال خودرو را اینترنتی انجام دهند