مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 13:502021-08-31سياسي

اقدامات پلیس در جامعه امروز نیاز به ظرافت بیشتری دارد


تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه در کشور ما با توجه به اینکه استکبار جهانی و دشمنان تهدیدات امنیتی و مشکلات فراوانی را به وجود می آورند، - ایسنا/فارس تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه در کشور ما با توجه به اینکه استکبار جهانی و دشمنان تهدیدات امنیتی و مشکلات فراوانی را به وجود می آورند، کار پلیس مشکل تر، حساس تر و با ظرافت بیشتری است، گفت: این موضوع نشان می دهد که کار شما ارزشمند و غیر قابل توصیف است.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری سه شنبه 9 شهریور در دیدار فرمانده انتظامی فارس، کار نیروی انتظامی را از کارهای مهم کشور عنوان و اضافه کرد: اگر امروز همه ما به راحتی در جامعه زندگی می کنیم به دلیل فداکاری ها و جانفشانی های نیروهای امنیتی و انتظامی است.

او اظهار کرد: در کشور ما با توجه به اینکه استکبار جهانی و دشمنان تهدیدات امنیتی و مشکلات فراوانی را به وجود می آورند، کار پلیس مشکل تر، حساس تر و با ظرافت بیشتری است و این موضوع نشان می دهد که کار شما ارزشمند و غیر قابل توصیف است.

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) عنوان کرد: مردم قدردان زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در جامعه هستند و پلیس را از خودشان می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پلیس در جامعه امروز نیاز به ظرافت بیشتری دارد

اقدامات پلیس در جامعه امروز نیاز به ظرافت بیشتری دارد