مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 14:302021-08-31اجتماعي

100 درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در زنجان ثبت نام کردند


معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به روند ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تاکنون 100 درصد از دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی در استان زنجان ثبت نام کردند.

- ، داود بهرامی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به روند ثبت نام دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تاکنون 100 درصد از دانش آموزان ورودی پایه اول ابتدایی در استان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه 90 درصد از دانش آموزان ورودی پایه هفتم و 49 درصد از دانش آموزان ورودی پایه دهم ثبت نام کردند، اظهار کرد: استان زنجان در ثبت نام دانش آموزان رتبه پنجم کشوری را دارد.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همچنین 87 درصد از ثبت سفارش کتاب های درسی هم در استان انجام شده است.

بهرامی به دسترسی دانش آموزان به اینترنت در استان اشاره کرد و افزود: بیش از 89 درصد از واحدهای آموزش ابتدایی، 98 درصد از واحدهای متوسطه اول و 100 درصد واحدهای متوسطه دوم به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

وی ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید تعداد مراکز آموزشی 6 درصد رشد نسبت به سال تحصیلی گذشته افزایش دارد و کلاس درس هم چهار درصد افزایش دارد.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: تعداد دانش آموزان در سالجاری هم نسبت به سال گذشته بیش از چهار درصد افزایش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در زنجان ثبت نام کردند

100 درصد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در زنجان ثبت نام کردند