مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 14:552021-08-31سياسي

سند جامع پدافند غیرعامل استان ایلام رونمایی شد


  امروز در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با حضور روسای کارگروه های استان و معاون سیاسی امنیتی از طرح جامع پدافند غیرعامل استان به عنوان یک سند بالادستی با هدف اجرای اصول و ضوابط پدافند غیرعامل ، - حفاظت و صیانت از سرمایه های مادی و جمعیتی در استان رونمایی شد.

الیاس فتاحی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست اظهار کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که موجب افزایش بازدارندگی کاهش آسیب پذیری تداوم فعالیت های ضروری و ارتقاء پایداری ملی و تسهیل در مدیریت بحران در مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می گردد.

وی پدافند غیر عامل را یکی از ساده ترین راه ها و کم هزینه ترین شیوه ها و صلح آمیز ترین روش های دفاع یک دولت و ملت در مقابل دشمنان خود دانست و افزود: مهمترین عامل اقتدار و توفیق ملت ها در حفظ و گسترش امنیت ملی است هرگونه پیشرفت در زمینه پدافند غیرعامل به معنای استحکام و اقتدار حاکمیت و امنیت ملی است.

وی با تاکید بر اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل توسط دستگاه های ذیربط خاطرنشان کرد: این سند با هدف اجرای اصول و ضوابط پدافند غیرعامل و حفاظت و صیانت از سرمایه های مادی در استان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 130 میلیون ریال تهیه گردیده است که شامل برنامه های سال 1400 نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع پدافند غیرعامل استان ایلام رونمایی شد

سند جامع پدافند غیرعامل استان ایلام رونمایی شد