مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 15:052021-08-31سياسي

بی اعتنایی شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف استان!


جلسه شورای شهر کرمانشاه بعد از اولتیماتوم هیات حل اختلاف استان، امروز به حد نصاب رسید، اما این جلسه هم نتیجه ای در پی نداشت! - بی اعتنایی "شورای شهر کرمانشاه" به هیات حل اختلاف استان! ایسنا/کرمانشاه جلسه شورای شهر کرمانشاه بعد از اولتیماتوم هیات حل اختلاف استان، امروز به حد نصاب رسید، اما این جلسه هم نتیجه ای در پی نداشت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه امروز (9 شهریور) شورای شهر کرمانشاه پس از چهار جلسه ناموفق، به حد نصاب رسید و هر 9 نفر اعضا توانستند در کنار هم در این جلسه حضور پیدا کنند.

میثم موسوی نماینده فرماندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه با قدردانی از حضور هر 9 نفر عضو شوار ابراز امیدواری کرد: در این جلسه وضعیت مدیریت شهرداری تعیین تکلیف شود.

موسوی با اشاره به برگزاری چهار جلسه انتخابات هیات رییسه در فرمانداری کرمانشاه گفت: متاسفانه بنا به دلایلی از جمله رد صلاحیت دو عضو منتخب شورا، اختلافاتی میان اعضای شورا صورت گرفت که موجب شد جلسات به حد نصاب نرسیده و تشکیل نشود.

وی افزود: در نهایت فرماندار کرمانشاه هم طبق قانون گزارش این جلسات را به هیات حل اختلاف استان ارجاع کرد و هیات هم تصمیم براین گرفت که ظرف 48 ساعت وضعیت شورا تعیین تکلیف شده و اختلافات حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف استان!

بی اعتنایی شورای شهر کرمانشاه به هیات حل اختلاف استان!