مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 15:352021-08-31سياسي

تصمیم رییسی برای این معاونت چیست؟


معاونت حقوقی ریاست جمهوری، از آن نظر در میان سایر معاونت ها اهمیت مضاعف دارد که به نوعی تنظیم کننده روابط حقوقی دولت و رسانه هاست.

- معاونت حقوقی ریاست جمهوری، از آن نظر در میان سایر معاونت ها اهمیت مضاعف دارد که به نوعی تنظیم کننده روابط حقوقی دولت و رسانه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصرایران در ادامه نوشت: سیدابراهیم رییسی در دوران ریاست خود بر قوه قضاییه، فضای بازتری نسبت به سلف خود در تعامل با رسانه ها برگزید: خط قرمز نقد دستگاه قضایی تا حد زیادی کمرنگ شد، شکایت های دادستان از رسانه ها به کمترین میزان خود رسید، پرونده های قضایی مفتوح عیله رسانه ها با سعه صدر بیشتری مورد رسیدگی قرار گرفتند و در مجموع، روابط قوه قضاییه و رسانه ها در مطلوب ترین وضعیت یکی دو دهه اخیر قرار گرفت، هر چند که تا رسیدن به ایده آل، هنوز فاصله فراوان است.

اینک، رییس پیشین قوه قضاییه، رییس جمهوری شده است و انتظار می رود کسی که در مقام پرقدرت ریاست قوه قضاییه با رسانه ها تعامل کرد، در دوره ریاست جمهوری اش این تعامل را ارتقاء دهد.

یکی از بخش های مهم دولت در تعامل با رسانه ها، معاونت حقوقی است.

یک معاون حقوقی روزآگاه، رسانه شناس، اهل تعامل و با سعه صدر، هم برای رسانه ها مفید است و هم برای دولت و شخص رییسی؛ چرا که اگر معاون حقوقی جدید فاقد این ویژگی ها باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم رییسی برای این معاونت چیست؟

تصمیم رییسی برای این معاونت چیست؟