مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 15:402021-08-31سياسي

کتاب «گروه جهادی ایران سربلند در انتخابات 1400» رونمایی شد


کتاب گروه جهادی ایران سربلند در انتخابات 1400 با حضور سید صولت مرتضوی معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی آیت الله ر ییسی و محمد مهدی غفاری ر ییس ستاد مردمی گروه جهادی ایران سربلند آیت الله رییسی در کشور رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سید صولت مرتضوی در مراسم رونمایی از کتاب گروه جهادی ایران سربلند در انتخابات 1400 که با حضور محمدمهدی غفاری رییس ستاد مردمی گروه جهادی ایران سربلند، ضمن قدردانی از فعالیت های گروه جهادی ایران سربلند در نقاط مختلف ایران در حوزه های گوناگون، اظهار کرد: انقلاب کبیر ایران اسلامی در شرایطی وارد دهه پنجم خود می شود که دوران جدیدی را پیش روی دارد؛ دهه ای که فصل شکوفا شدن، به بار نشستن، سرآغاز تحول عظیم ایران اسلامی است که در سایه اسلام ناب محمدی (ص) و مشارکت یک پارچه مردمی، فصل نوینی از تمدن پویای ایرانی اسلامی را رقم می زند.

وی گفت: دشمنان همواره تلاش کرده اند تا بین پیروان مذاهب و اقوام مختلف در ایران اختلاف ایجاد شود، اما با هوشیاری مردم همیشه این تلاش ها خنثی شده چرا که اراده سیاسی در ایران بر این است که هیچ تفاوتی بین اقلیت و اکثریت در کشور نباشد.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رییسی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «گروه جهادی ایران سربلند در انتخابات 1400» رونمایی شد

کتاب «گروه جهادی ایران سربلند در انتخابات 1400» رونمایی شد