مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 16:452021-08-31اجتماعي

استفاده از هواپیمای آتش نشان برای مهار آتش نیزارهای تالاب انزلی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: با هماهنگی های انجام شده هواپیمای آتش نشان برای مهار حریق نیزارهای تالاب انزلی به کمک می آید.

- ، امیر مرادی شامگاه سه شنبه در حاشیه اطفای حریق نیزارهای تالاب انزلی در جمع خبرنگارانt گفت: با توجه به اینکه تالاب امیر کلایه هم طعمه حریق شده به دلیل بین المللی بودن تالاب انزلی اطفای حریق نیزارهای این تالاب اولویت دارد.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای اعزام هواپیمای آتش نشان برای مهار آتش تالاب انزلی انجام شده و منتظر تأیید نهایی آن هستیم.

مرادی با بیان اینکه از همه امکانات کشور برای مهار آتش تالاب انزلی استفاده می شود، تاکید کرد: هواپیمای آتش نشان قابلیت حمل 22 هزار لیتر آب را داشته و در صورت استفاده از آن آتش تالاب انزلی مهار می شود.

وی در واکنش به انتشار خبر مهار حریق تالاب انزلی نیز گفت: پیش از ظهر امروز آتش یک بار خاموش شد اما به دلیل افزایش دما و وزش باد بار دیگر نیزارهای تالاب آتش گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه تا کنون 10 هکتار از نیزارهای تالاب انزلی طعمه حریق شده است، تصریح کرد: استفاده از یک بالگرد برای مهار حریق با این وسعت پاسخگو نیست و باید از هواپیمای آتش نشان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از هواپیمای آتش نشان برای مهار آتش نیزارهای تالاب انزلی

استفاده از هواپیمای آتش نشان برای مهار آتش نیزارهای تالاب انزلی