مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 17:402021-08-31اقتصادي

بازگشت 50 واحد تجاری راکد به چرخه تولید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در سالجاری 154 پروژه نیمه تمام در قم به بهره برداری خواهد رسید که از ابتدای سال 50 واحد به سرمایه گذاری 742 میلیارد تومانی و اشتغال یکهزار و 300 نفری عملیاتی شد.

- ایسنا/قم رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در سالجاری 154 پروژه نیمه تمام در قم به بهره برداری خواهد رسید که از ابتدای سال 50 واحد به سرمایه گذاری 742 میلیارد تومانی و اشتغال یکهزار و 300 نفری عملیاتی شد.

محمود سیجانی روز سه شنبه در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: تا پایان سال جاری 90 واحد صنعتی قم طرح های توسعه ای خود را نهایی خواهند کرد که از ابتدای سالجاری تاکنون 38 واحد طرح های توسعه ای خود را عملیاتی کرده اند.

وی گفت: همچنین احیای 38 واحد راکد صنعتی نیز تا پایان سالجاری عملیاتی می شود و از ابتدای امسال 16 واحد با سرمایه کذاری 113 میلیارد تومان به چرخه تولید بازگشته است.

وی بیان کرد: امروز در قالب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمن بازدید از 3 واحد صنعتی، 2 واحد صنعتی جدید افتتاح و طرح توسعه 2 واحد صنعتی نیز عملیاتی شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ابراز داشت: توسعه صنعتی و تامین زمین از دغدغه های مهم فعالان صنعتی و اقتصادی استان است و شرکت شهرک های صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 50 واحد تجاری راکد به چرخه تولید

بازگشت 50 واحد تجاری راکد به چرخه تولید