مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 18:352021-08-31سياسي

لیست استانداران کشور درست نیست/ ظرفیت زنجان برای داشتن استاندار بومی


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از ملاک ها بومی بودن استاندار است، گفت: نداشتن اشرافیت فرد غیر بومی ایراد است برای همین بومی بودن استاندار مورد توجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مهدی باقری سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات جدی که در کشور مطرح است بحث اشتغال جوانان بوده که از طریق اقدامات کوتاه مدت اتفاق نمی افتاد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مرتب بوده است، ادامه داد: نباید نماینده در کار مجریان دخالت کند و مردم باید مطالبات خود را از طریق درست پیگیر باشند.

وی با اشاره به نظارت بر انتخابات شوراها توسط نمایندگان عنوان کرد: ورود نمایندگان برای حمایت از کاندیداها و کمک به انتخابات در شوراهای شهر و روستا را درست نمی دانم.

باقری با اشاره به عملکرد استاندار زنجان اضافه کرد: عملکرد باید براساس شاخص ها بررسی شود اما آنچه مورد توجه است آن بوده که در کارها و وظایف وی کوتاهی دیده نشده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اما نسبت به انتصابات وی گلایه مند هستیم برای نمونه ابراهیم رفیعی را برای مدیر کل آموزش و پرورش مناسب نمی دانستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست استانداران کشور درست نیست/ ظرفیت زنجان برای داشتن استاندار بومی

لیست استانداران کشور درست نیست/ ظرفیت زنجان برای داشتن استاندار بومی