مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 19:402021-08-31فرهنگي

رونمایی از کتاب هنرمندان موفق خوشه انگشتر در قم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: در مراسمی با حضور استاندار قم از کتاب هنرمندان موفق خوشه انگشتر استان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: با حضور بهرام سرمست از کتاب هنرمندان موفق خوشه انگشتر و زیورآلات سنتی قم رونمایی شد؛ در این کتاب زندگی نامه 27 هنرمند خوشه انگشتر استان قم معرفی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم با بیان این که هدف از انتشار این کتاب استفاده از تجارب و رمز موفقیت هنرمندان موفق و مطرح انگشترسازی استان است، ادامه داد: شهر قم به واسطه 1200 هنرمند تولید کننده انگشتر دست ساز، ظرفیت بالایی در این هنر – صنعت دارد.

ارجمندی با اشاره به ثبت شهر به عنوان شهر ملی انگشتر در سال 1399 افزود: این افتخار بدون تلاش بی وقفه هنرمندان انگشترساز در طی سالیان متمادی به دست نمی آید، به همین دلیل حفظ و انتقال تجارب پیشکسوتان و هنرمندان موفق این عرصه می تواند چراغ راه برای نسل های آینده باشد.

وی گفت: کتاب هنرمندان موفق خوشه انگشتر با همکاری این اداره کل و شرکت شهرک های صنعتی استان در راستای برنامه های توسعه خوشه انگشتر، تهیه، تدوین و چاپ شده است.

انتهای پیام/2258


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب هنرمندان موفق خوشه انگشتر در قم

رونمایی از کتاب هنرمندان موفق خوشه انگشتر در قم