مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 19:452021-08-31ورزشي

واکنش ها به اظهارات رییس فدراسیون کشتی در قبال کشتی مازندران


بازنشر صحبت های علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی که مربوط به سال گذشته است، در حالی در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش های مختلفی رو به رو بود؛ - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی فیلمی از صحبت های امیرحسین زارع کسب کردند و چند روز پیش نیز پنج مدال طلا در مسابقات جوانان جهان سهم مازنی ها بود.

رجوع به صفحه اینستاگرامی علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران نشان دهنده نظرهای مردم مازندران در دفاع از کشتی استان است؛ دفاع مردم مازندران از کشتی استان درحالی است که تاکنون هیأت کشتی استان واکنشی درباره صحبت های رییس فدراسیون نداشته است.

در مقابل علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی طی تماس تلفنی با صدا و سیمای مازندران اعلام داشته که صحبت هایش تقطیع شده و اینگونه عنوان کرد: سال 99 بود تقریبا 11 ماه پیش بوده که ما آمده بودیم مازندران و استاندار محبت کردند و من درخصوص مشکلات کشتی مازندران در این جلسه صحبت کردم؛ داشتم می گفتم که در کشتی مازندران چه اتفاقاتی افتاده که با تلاش مسؤولان مازندرانی بتوانیم امکانات بگیریم برای کشتی مازندران.

یادمان است دقیقا سال گذشته پیش از اینکه وی به مازندران سفر کند در سفر به سیستان و بلوچستان آن استان را زادگاه و مهد کشتی کشور نامید! اما آقای دبیر فدراسیون کشتی مانند شورای شهر تهران جای سیاسی بازی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ها به اظهارات رییس فدراسیون کشتی در قبال کشتی مازندران

واکنش ها به اظهارات رییس فدراسیون کشتی در قبال کشتی مازندران