مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 02:152021-08-31اجتماعي

دمای هوا در لرستان کاهش می یابد


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: از امروز شاهد روند کاهشی دما در سراسر استان هستیم که این روند کاهشی دو تا سه درجه دمای استان را خنک می کند.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: در روزهای آینده شاهد جوی آرام و پایدار در استان هستیم تنها در بعضی از ساعات شاهد افزایش پوشش ابر و وزش باد در شهرهای شرقی لرستان هستیم.

وی با بیان اینکه از امروز شاهد روند کاهشی دما در سراسر استان هستیم، افزود: این روند کاهشی تا روزهای ابتدایی هفته بعد ادامه دارد و طی این مدت شاهد کاهش دو تا سه درجه ای دما در لرستان هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان لرستان بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته پلدختر و الشتر با ثبت دمای 44 و 11 درجه سانتیگراد گرمترین و خنک ترین نقطه استان بودند.

اکبری با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی های فصلی امسال میزان بارش ها در مهر و آبان کمتر از حد نرمال است، تصریح کرد: میزان دقت پیش بینی های فصلی حدود 60 تا 70 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس همین پیش بینی ها بارش های پاییزی در آذرماه شدت خواهد گرفت و میزان بارندگی های لرستان را به حد نرمال می رساند.

انتهای پیام/85020


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوا در لرستان کاهش می یابد

دمای هوا در لرستان کاهش می یابد