مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-31اقتصادي

همت خیرین ملایری برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز


رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز 34 میلیون و 900 هزار تومان در ماه گذشته برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز توسط جمعی از خیرین خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر از واریز 34 میلیون و 900 هزار تومان در ماه گذشته برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز توسط جمعی از خیرین خبر داد.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا به مساعدت 61 میلیون تومانی خیرین برای کمک به بیماران سرطانی در ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: 7 میلیون و 900 هزار تومان برای تهیه تجهیزات پزشکی مانند ویلچر، 5 میلیون و 700 هزار تومان برای تهیه کپسول اکسیژن، 11 میلیون تومان برای ذبح گوسفند و 500 هزار تومان برای تهیه سبد کالا از طرف خیرین طی ماه گذشته واریز شده است.

آذرهمایون مشارکت مربوط به صندوق صدقات را یک میلیون تومان دانست و ادامه داد: 10 میلیون تومان نیز بابت ساخت پروژه پایگاه سلامت آزادی به نیابت از شادروان نصرت اله شایگان، 500 هزار تومان برای تهیه ملزومات پیشگیری از بیماری کرونا و 3 میلیون تومان برای فعالیت فرهنگی در مدت یاد شده از طرف خیرین واریز شده است.

وی با اشاره به واریز مبلغ 34 میلیون و 900 هزار تومان برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز با همت جمعی از خیرین اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه گذشته 329 بیمار نیازمند به مجمع مراجعه کردند که از این تعداد 21 بیمار به پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت خیرین ملایری برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز

همت خیرین ملایری برای تهیه دستگاه اکسیژن ساز