مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 02:552021-08-31سياسي

نظارت بسیج بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف البرز


رییس بسیج اصناف البرز از نظارت این سازمان بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف استان خبر داد.

- علی ترکاشوند در گفت وگو با ، جلسه ای با حضور رییس اتاق اصناف، رییس فرماندهی اماکن، مدیرکل و رییس بازرسی سازمان صمت و بازرسی اتاق اصناف با مشارکت تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: 10 تیم خودرویی تشکیل شده که در هر خودرو یک نفر از نیروهای اماکن، بازرسی اتاق اصناف و بازرسی سازمان صمت و یک نفر بسیجی حضور دارد.

ترکاشوند ادامه داد: این تیم ها به ریاست و فرماندهی بسیج اصناف، به صورت پایلوت طی مدت 10 روز در پیک کار اصناف، از ساعت 18 تا پاسی از شب و در اماکنی از جمله اغذیه و بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، تالارها و … بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی توسط کسبه و اصناف نظارت دارند و با صنوف متخلف برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این، سه گشت سیار نیز از سوی اماکن در نظر گرفته شده تا در مناطقی که شب هنگام گردش صورت می گیرد، فعالیت کنند، گفت: دستورات لازم برای اجرای این طرح از فرماندهی سپاه استان اخذ و هماهنگی های لازم با فرماندهی نیروی انتظامی نیز صورت گرفته است.

رییس سازمان بسیج اصناف استان البرز اظهار کرد: بر این اساس اجرای این طرح به سمع و نظر رؤسا و هیأت مدیره های اتحادیه ها رسیده و آنها نسبت به این موضوع اشراف کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بسیج بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف البرز

نظارت بسیج بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف البرز