مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-31اقتصادي

اهداء بیش از 800 نسخه کتاب کمک درسی به کتابخانه های عمومی اسدآباد


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد از اهدای بیش از 800 نسخه کتاب کمک درسی رایگان به کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد از اهدای بیش از 800 نسخه کتاب کمک درسی رایگان به کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.

مهدی مرادیان تمجید در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیگیری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بیش از 800 نسخه کتاب کمک درسی به ارزش بیش از 70 میلیون تومان بصورت رایگان به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهداء شد.

وی با بیان اینکه این کتب کمک درسی اهدایی برای استفاده متقاضیان در حال آماده سازی و ورود به قفسه کتابخانه است افزود: از ابتدای سال تاکنون 2400 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهداء شده که از این تعداد 800 نسخه کتاب اهدایی مربوط به بنیاد قلم چی ، 400 نسخه کتاب به ناشرین و 1200 نسخه کتاب اهدایی مربوط شهروندان اسدآبادی بوده است.

مرادیان تمجید با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی شهرستان اسدآباد دارای 56هزار و 500نسخه کتاب بوده که به نسبت سال گذشته دارای رشد بوده تصریح کرد: با وجود تعطیلات کتابخانه های عمومی شهرستان به دلیل شرایط کرونا از ابتدای سال تاکنون اعضای کتابخوانی اسدآباد 10 هزار و 500 جلد کتاب از کتابخانه های عمومی اسدآباد به امانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء بیش از 800 نسخه کتاب کمک درسی به کتابخانه های عمومی اسدآباد

اهداء بیش از 800 نسخه کتاب کمک درسی به کتابخانه های عمومی اسدآباد