مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:202021-08-31سياسي

فراخوان مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نیروهای مسلح


معاون وظیفه عمومی البرز از فراخوان مشمولان فارغ التحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نیروهای مسلح از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون وظیفه عمومی البرز از فراخوان مشمولان فارغ التحصیل رشته های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نیروهای مسلح از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد.

سرهنگ محمد رضا چگینی در این خصوص گفت: باتوجه به تشدید شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مراکز درمانی نیروهای مسلح برای خدمت رسانی به مردم برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، مشمولان غایب و غیر غایب فارغ التحصیل رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی فراخوان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: مشمولان باید برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا در اولین زمان ممکن، پس از سازماندهی جهت مشارکت در امر درمان بیماران به مراکز درمانی نیروهای مسلح اعزام شوند.

سرهنگ چگینی افزود: مشمولان فارغ التحصیل رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برای اعزام به خدمت اقدام کرده اند و برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه 1400 دریافت کرده اند باید در تاریخ قید شده مطابق اطلاعات درج شده در برگ معرفی نامه مشمولان، خود را معرفی کنند و برابر روال جاری اعزام آنها انجام می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نیروهای مسلح

فراخوان مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی جهت اعزام به مراکز درمانی نیروهای مسلح