مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-01اقتصادي

ساخت و تحویل 88 واحد مسکونی به مددجویان کمیه امداد استان کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد چهار میلیارد و 222 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: 88 واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد چهار میلیارد و 222 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان طی پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: 88 واحد مسکونی طی این مدت تحویل مددجویان شهری و روستایی این نهاد شده است.

یحیی صادقی امروز 10 شهریورماه با اعلام این مطلب، یکی از اولویت های مهم کمیته امداد را تأمین مسکن برای خانواده های تحت حمایت این نهاد دانست و اظهار کرد: طی پنج ماهه امسال چهار میلیارد و 222 میلیون تومان در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان هزینه شده است.

وی ادامه داد: این هزینه برای تعمیر 266 واحد مسکونی، احداث 88 واحد مسکن شهری و روستایی و خرید چهار واحد مسکونی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: از چهار میلیارد و 222 میلیون تومان اعتبار هزینه شده در حوزه مسکن مددجویان استان کرمان در پنج ماهه امسال یک میلیارد و 468 میلیون تومان از محل کمک های خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی این نهاد هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تحویل 88 واحد مسکونی به مددجویان کمیه امداد استان کرمان

ساخت و تحویل 88 واحد مسکونی به مددجویان کمیه امداد استان کرمان