مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-01بين الملل

قانون جدید کره جنوبی برای مقابله با تسلط گوگل و اپل بر بازارهای دیجیتال


قانون جدید همچنین به مقامات کره جنوبی اجازه می دهد عملکرد فروشگاه های دیجیتال را برای جلوگیری از اقداماتی که مخل رقابت عادلانه قلمداد می شوند، - قانون جدید همچنین به مقامات کره جنوبی اجازه می دهد عملکرد فروشگاه های دیجیتال را برای جلوگیری از اقداماتی که مخل رقابت عادلانه قلمداد می شوند، تحت بازرسی قرار دهد.

پارلمان کره جنوبی روز سه شنبه 31 اوت (9 شهریور) قانونی را به تصویب رساند که به موجب آن دیگر شرکت های بزرگ فناوری نظیر گوگل و اپل حق نخواهند داشت توسعه دهندگان اپلیکیشن ها را مجبور به استفاده از درگاه های پرداخت انحصاری خود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، غول های دنیای فناوری به صورت معمول توسعه دهندگان برنامه های موبایلی را وادار به استفاده از سیستم های خرید درون برنامه ای متعلق به خود می کنند.

گوگل پلی (فروشگاه دیجیتال گوگل) و اپل استور (فروشگاه دیجیتال اپل) از این محل 15 تا 30 درصد حق کمیسیون دریافت می کنند و می گویند این پول به هزینه نگهداری بازارهای اپلیکیشن کمک می کند.

منتقدان اما می گویند اپل و همچنین گوگل فروشگاه های دیجیتال خود را به یک منبع انحصار غیرقانونی تبدیل کرده و از محل فروش اپلیکیشن ها درآمد قابل توجهی کسب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جدید کره جنوبی برای مقابله با تسلط گوگل و اپل بر بازارهای دیجیتال

قانون جدید کره جنوبی برای مقابله با تسلط گوگل و اپل بر بازارهای دیجیتال