مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-01اجتماعي

تمدید ثبت نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تا 15 مهر


دبیرخانه دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد اعلام کرد که زمان ثبت نام در این جشنواره تا تاریخ پانزدهم مهرماه تمدید شد.

- دبیرخانه دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد اعلام کرد که زمان ثبت نام در این جشنواره تا تاریخ پانزدهم مهرماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه این دبیرخانه آمده است: در راستای بهره گیری مؤثر از فناوری های نوین آموزشی در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی همراه با رویکردهای نوین با مشارکت طیف های متنوع جامعه معلمان، دانش آموزان، هنرآموزان، هنرجویان، دانشجو معلمان، مؤسسات و شرکت ها در جهت هم افزایی و تأمین محتوای متصل به رمزینه های سریع پاسخ، تاکنون وبینارهای توجیهی و آموزشی متعددی با مشارکت مدیران استانی در سطح کشور با حضور انبوه جامعه فرهنگیان اجرا شده است و یا در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش؛ با عنایت به تجربیات سال های گذشته برای فراهم کردن امکان مشارکت گسترده تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی و به منظور پاسخگویی به درخواست های متعدد فرهنگیان گرامی درخصوص بسط محدوده زمانی، جهت تمهید مشارکت، لزوم فضا سازی رسانه ای بیشتر و همچنین برگزاری فرایند تمام الکترونیکی جشنواره برای نخستین بار در کشور و رصد فرایند ثبت نام و بارگذاری محتوا از سوی مخاطبان، مهلت ثبت نام در دهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تا 15 مهر

تمدید ثبت نام در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تا 15 مهر