مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-01سياسي

پروژه های نیمه تمام شهری در قزوین اولویت بندی می شود


اتمام پروژه های نیمه تمام شهری جزو موارد مهمی است که در دستور کار قرار دارد، در این میان طرح ها و پروژه های مبتنی بر درخواست شهروندان و نیاز شهر شناسایی و اولویت بندی می شود.

- ایسنا/قزوین گزینه تصدی شهرداری قزوین گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام شهری جزو موارد مهمی است که در دستور کار قرار دارد، در این میان طرح ها و پروژه های مبتنی بر درخواست شهروندان و نیاز شهر شناسایی و اولویت بندی می شود.

مهدی صباغی، شانزدهمین نامزد تصدی پست شهردار قزوین شب گذشته نهم شهریور در صحن علنی شورای شهر قزوین به ارائه برنامه پرداخت و گفت: ایجاد شهری امیدبخش و امیدآفرین، افزایش مشارکت های مردمی، همراه سازی و مسئول سازی دستگاه های مؤثر، سلامت اداری و مقابله با فساد، محرومیت زدایی و توجه به حاشیه نشینی و مناطق کم برخوردار، توسعه اجتماعی و مبارزه با آسیب های اجتماعی، مدیریت بهینه منابع و مصارف و اداره آبرومندانه شهر ازجمله مواردی است که در برنامه در نظر گرفته شده به آن می پردازم.

وی افزود: تعامل و به کارگیری خیرین، استفاده از تسهیلات بانکی، سلامت و چابک سازی اداری و حذف موانع و فشار بر مردم، توسعه خدمات الکترونیکی با هدف کاهش مراجعات حضوری، نوسازی و بهینه سازی و بازسازی بافت های فرسوده، فراهم سازی امکان مدیریت زمان برای مردم، ارتقای فرهنگ ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام شهری در قزوین اولویت بندی می شود

پروژه های نیمه تمام شهری در قزوین اولویت بندی می شود