مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-01دانش

آغاز انتخاب رشته مجازین ارشد از امروز چهارشنبه


پس از تأیید نهایی رشته های انتخابی توسط متقاضی، رسید انتخاب رشته از طریق سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته داوطلب تکمیل نشده است.

- داوطلبان مجاز اعلام شده در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز چهارشنبه می توانند نسبت به انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج و کارنامه اولیه داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و آن دسته از افرادی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در این آزمون شده اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی توصیه کرده ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب نموده و پس از آن در فرم پیش نویس درج نمایند و پس از اطمینان از صحت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز انتخاب رشته مجازین ارشد از امروز چهارشنبه

آغاز انتخاب رشته مجازین ارشد از امروز چهارشنبه