مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-01حوادث

وقتی در خانه نشسته ای و جریمه می شوی!


در صورت دریافت جریمه اشتباهی فرد بین 10 تا 12 روز صبر کند و اگر جریمه حذف نشد، به واحد اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه و برای حذف جریمه اشتباهی درخواست بدهد.

- ایسنا/البرز سرپرست پلیس راهور کرج گفت: در صورت دریافت جریمه اشتباهی فرد بین 10 تا 12 روز صبر کند و اگر جریمه حذف نشد، به واحد اجراییات پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه و برای حذف جریمه اشتباهی درخواست بدهد.

علی محمد آقاجانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گلایه برخی شهروندان در زمینه دریافت پیامک اشتباهی جریمه اظهار کرد: گاه اتفاق می افتد که خودروی برخی از شهروندان بدون آنکه در آن مکان و زمان حضور داشته باشند، جریمه شده که این امر دو دلیل اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: اولین دلیل پوشاندن یا مخدوش کردن شماره پلاک خودرو از سوی برخی افراد است که باعث ایجاد دردسر برای دیگران می شود.

وی توضیح داد: وقتی پلاکی پوشانده یا مخدوش می شود این امکان وجود دارد که دوربین های ثبت تخلف، پلاکی که شماره هایش نزدیک به پلاکی که تخلف کرده است را جریمه کنند.

این مسئول گفت: علاوه بر این، امکان اشتباه سهوی پلیس صادر کننده جریمه یا اشتباه دوربین ها نیز وجود دارد که این مورد هم قابل پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی در خانه نشسته ای و جریمه می شوی!

وقتی در خانه نشسته ای و جریمه می شوی!