مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-01بين الملل

سفارت اتیوپی در الجزایر موقتا بسته شد


اتیوپی ضمن تاکید بر عمق روابط آدیس آبابا و الجزایر از بسته شدن سفارت این کشور در الجزایر به دلایل مالی و اقتصادی خبر داد.

- اتیوپی ضمن تاکید بر عمق روابط آدیس آبابا و الجزایر از بسته شدن سفارت این کشور در الجزایر به دلایل مالی و اقتصادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، سفارت اتیوپی در الجزایر اعلام کرد، به دلیل محدودیت های مالی و تشدید بحران اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس کرونا و اجرای اصلاحاتی با هدف تشکیل نمایندگی دیپلماتیک فعال و موثر، دولت جمهوری دموکراتیک فدرال اتیوپی تصمیم گرفت مقدمات اعتباربخشی به برخی از هیأت های دیپلماتیک خود در سرتاسر جهان را تغییر دهد.

این سفارتخانه همچنین اعلام کرد، دفتر مشاوره هیأت اتیوپی در الجزایر موقتا بسته خواهد شد و توسط سفیر غیر مقیم در آدیس آبابا از دهم اکتبر 2021 پوشش دهی خواهد شد.

سفارت اتیوپی در الجزایر همچنین اعلام کرد، ممکن است با بهبود وضعیت اقتصادی در هر زمان در آینده در خصوص این تصمیم تجدیدنظر شود.

این سفارتخانه همچنین اعلام کرد، این اقدامات موقت هیچ تاثیری بر روابط دوجانبه مستحکم بین اتیوپی و الجزایر و همچنین همکاری و تفاهم متقابل بین آنها نخواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت اتیوپی در الجزایر موقتا بسته شد

سفارت اتیوپی در الجزایر موقتا بسته شد