مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-01سياسي

بهره برداری از 25 طرح عمرانی و کشاورزی در ورامین


25 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 301 میلیارد تومان با حضور معاون امور عمرانی استاندار تهران در ورامین به بهره برداری رسید.

- ایسنا/تهران 25 طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 301 میلیارد تومان با حضور معاون امور عمرانی استاندار تهران در ورامین به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز چهارشنبه 10 شهریور ماه همزمان با آخرین روز از هفته دولت 25 طرح عمرانی و کشاورزی در ورامین با حضور عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار تهران ، امام جمعه و فرماندار ورامین و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

حسین کاغذلو فرماندار ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در تشریح پروژه های مذکور گفت: افتتاح مرکز تولید قارچ با ظرفیت تولید 450 تُن قارچ در سال، سامانه آبیاری تحت فشار در مساحتی بالغ بر 87 هکتار در روستای ظهیر آباد ، افتتاح مرکز تولید چربی صنعتی حاصل از ضایعات کشتارگاه دام و سالن هم اندیشی سردار قاسم سلیمانی به مساحت 85 متر مربع بناو گنجایش 30 نفر در جواد آباد بخشی از طرح های مذکور بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین افزود: همچنین تکمیل مدرسه خیرساز سعدی در روستای علی آباد محیط با سه کلاس و 225 متر مربع زیربنا، شهربازی پارک 15 خرداد با مساحت 22 هزار و 750 متر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 25 طرح عمرانی و کشاورزی در ورامین

بهره برداری از 25 طرح عمرانی و کشاورزی در ورامین