مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-01سياسي

احیا و راه اندازی کارخانه آسفالت اسدآباد، اولویت اصلی شورای شهر


رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: احیا و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرستان از اولویت های اصلی شورای اسلامی شهر اسدآباد خواهد بود.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: احیا و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرستان از اولویت های اصلی شورای اسلامی شهر اسدآباد خواهد بود.

فردین جمور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ایجاد در آمد پایدار برای شهرداری شهر از برنامه های بلند مدت شورای اسلامی شهر اسدآباد بوده که به همین منظور احیاء و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرستان از نقش مؤثری در تحقق این برنامه برخودار است.

وی با بیان اینکه راه اندازی کارخانه آسفالت شهرستان یکی از خواسته های شورای اسلامی شهر از شهردار آینده شهرستان خواهد بود، تصریح کرد: برای تصدی شهردار شهر اسدآباد از بین 15 گزینه، شش نفر برای بررسی وضعیت باقی مانده که همه این افراد دارای سابقه سمت شهردار بوده و دارای تخصص و تجربه هستند.

انتخاب شهردار در چند روز آینده جمور با بیان اینکه در چند روز آینده شهردار اسدآباد را از بین شش گزینه که در حال بررسی وضعیت هستند انتخاب خواهیم کرد، افزود: انتخاب یک شهردار توانمند و متخصص در کار بدون شک در پیشبرد برنامه های شورای اسلامی شهر و نیز تحقق مطالبات مردم از ارائه خدمات هر چه بهتر شهری از نقش مؤثری برخوردار است و باید در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا و راه اندازی کارخانه آسفالت اسدآباد، اولویت اصلی شورای شهر

احیا و راه اندازی کارخانه آسفالت اسدآباد، اولویت اصلی شورای شهر